2011-04-21

Glad Påsk!

Tänkte bara säga att det kommer att vara mindre aktivitet på bloggen denna helgen, om det är möjligt. Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera, men det beror på att jag har skolarbete och sociala aktiviteter som tar tid. Dessutom så är det 25 grader och sol så jag känner inte riktigt för att sitta framför datorn.
Hursomhelst, min poäng med detta blogginlägg var att jag inte kommer att vara i Amsterdam denna helg, eller snarare fredag och lördag, för att jag ska till Bryssel!!!

Jag, Ashley och Veronica åker imorgon till chokladen-och pommes fritsens land för att kolla på....saker som man kollar på i Bryssel. Jag har ingen aning vad vi ska göra eftersom jag inte har haft tid att göra research utan överlämnat det till dem. Tydligen ska vi till en Absint bar... Känner hur gammal och tråkig jag är eftersom jag inte reagerade med dett "hell yeah!" när de sa att vi skulle dit. Kommer förmodligen smutta lite på det och sedan spotta ut... jepp, mormor Cecilia.

Vi ska även se den pissande pojken. Intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar