2011-05-29

de senaste veckorna...

...har jag och Pauline suttit hemma i vårt vardagsrum och pluggat, och pluggat. och pluggat.
Tro mig, mycket konstigheter har hänt. Eftersom vi numera är vampyrer och inte har sett solljus eller andra människor är det lätt att man blir lite smått tokig. Pauline bestämde sig för att filma mig under medan jag satt djupt försjunken i min uppsats.

Ni hör förmodligen inte mig i början, men Paulie tyckte jag var lite rolig eftersom jag satt och sjöng/nynnande/gjorde konstiga ljud för mig själv. Ni kan höra hur hon försöker hålla sig för skratt. Min reaktion - jag vet inte vad jag ska säga om den. jag blev väldigt förvånad. Det är det enda jag kan säga. Hursomhelst orsaken till att jag lägger upp den här är för att ni ska förstå hur mycket arbete jag har lagt ner, så mycket att min psykiska hälsa är diskutabel. Dessutom kommer hon att lägga upp den ändå och det känns bättre att jag gör de före henne, så jag kan ha kontrollen. Dock har jag en väldigt rolig video av henne när hon jagar en duva. Mohahahahahahaha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar