2011-05-28

Mexican Hat dance

Så igår drog vi över till andra sidan av Amstel för lite burritos. Jag har aldrig ätit äkta mexikansk mat. Det finns inte mycket av sånt i Sverige, så jag jag peppad när Veronica (hon är amerikanska - befälhavarna på mexikansk mat) sa att det var ganska likt det de severade i staterna. Hur som helst, för att vara helt uppriktig, det var gott. Inte en utom-kroppen-upplevelse, men riktigt smakligt. Dock lite dyrt fast man fick väldigt stora portioner (kunde inte ens äta frukost i morse. Jag valde biff och bön burriton,
Denna bild togs i mars, när vi hittade stället. ja, det tog oss 2 månader att gå dit och äta. Jag antar att vi är lite långsamma ibland ...
Min burrito
Salsa såsen som vi bokstavligen halsade ur flaskan
Mätt.

(Är inlägget lite konstig? Kan bero på att jag skrev på engelska först och sedan använde google translate)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar