2011-05-01

Queen's night and day!

Queen's night. Vi började med att sätta oss vid Amstel (kanalen) för att få en riktigt fin start på kvällen. Vi såg hur folk redan hade börjat fira och hyrt båtar. Högtalare i de flesta av båtarna och människorna var extremt pumpade!
På själva Queen's Day, hade Anna, Bea och Louise bjudit över mig och SoSo för frukost.Det är obligatoriskt att ha på sig något orange, men eftersom jag inte hade tid innan att kolla i affärer (kan ni fatta?!) på grund av studier så hade jag på mig min orangerutiga skjorta i brist på något annat.Dock fick jag en orange krona av Veronica. Här är jag och Bea på stan med de andra.Tro det eller ej, men detta är en kanal. Trafiken är som rusningstrafik på kanalerna eftersom det är så många båtar överallt. Dock extremt underhållande att se alla glida förbi.
På kvällen blev det lite kallt så jag och SoSo delade på min scarf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar