2011-05-10

Ser tillbaka

Jag kom på idag att jag har varit här nu i snart 4 månader. Så mycket har hänt.
Jag skulle vilja be om ursäkt, jag tittade idag tillsammans med en vän på mitt bloggarkiv och insåg att mina inlägg har minskat drastiskt.
Tyvärr har det blivit så på grund av skolarbete och att livet har kommit in ett vardagstempo och jag är inte lika "exalterad" och utan njuter av allt och glömmer totalt av att uppdatera.

Dessutom har Blogger legat nere (igår) så jag kunde inte logga in.

Igår gick vi till Melkweg (tror det stavas så) eftersom det var Ashleys "sista" kväll. Hon åker från Amsterdam om en vecka. Detta har fått oss alla att fundera över när vi ska åka hem och vad som väntar hemma. Jag vet ännu inte när jag kommer att åka hem. Jag vill ju stanna så länge som möjligt, men det är lite komplicerat.

Det har varit en helt otrolig resa som inte riktigt går att förklara i ord. Rolig? Intressant? Spännande? Internationell?

Det mest minnesvärda är nog själva staden i sig och alla nya vänner man har skaffat.

Jag ska försöka att uppdatera lite mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar