2011-07-18

More Traveling/ Resa

På torsdag drar jag norrut. Jag ska till huvudstaden. Stockholm.
Orsak: okänd.... Nej, det handlar om visum ansökan.
Ska bli kul att träffa en kär vän som jag inte sett på ett halvår.
Annars är det bara jobb just nu. Lite man måste ju knega lite för att få lite kosing.
Jag har märkt att min svenska är helt underbar, fantastisk.
Prepositioner, plural och ordspråk sitter ju som skuret.
Förhoppningsvis blir det bättre.

Guess who's going traveling?
Well, me.
Going to the capital, Stockholm for a visa appointment.
Hopefully it will be ok.
I guess so.
it's gotta be ok.
otherwise I'm screwed.
but it will be nice to see a dear old friend of mine that I haven't seen since last Christmas.
I will help her move.
Yeah, not that much fun going on.
Just work.
and nerves.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar