2011-09-29

Äntligen

Efter mycket om och men samt fan och hans moster har jag äntligen beställt en telefon*!
Jag orkar knappt prata om allt besvär jag har haft med Amazon.com, telefonen*, VISA kort och allt man kan tänka sig.

När jag äntligen kunde beställa en telefon* så visade det sig att de inte fanns kvar i lagret så jag har varit tvungen att vänta några dagar tills de kom in.

Visserligen så är det inte livsnödvändigt för mig att skaffa mig en ny telefon*, men eftersom jag tillhör generation Y och har Media och Kommunikation som huvudämne är det en livsnödvändighet (som ni märker använder jag dramatiska ord för att ni ska förstå allvaret) att ha en smartphone.

Jag är som alltid lite efter i utvecklingen. Till och med min pappa har en smartphone, en aning pinsamt... men nu har jag hoppas jag att allt ska ordna sig och telefonen kommer hit på fredag. Om inte något händer, vilket inte skulle chocka mig med tanke på alla problem jag redan gått igenom så skulle det väl vara typiskt om ytterligare svårigheter dök upp.

*när jag säger telefon menar jag mobil. Även om jag har en förkärlek för riktiga telefoner, ni kommer ihåg de som man pluggar in i telefonjacket, tre smala hål (that's what she said).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar