2011-09-11

Burger Lounge

Idag har jag ätit min första amerikanska hamburgare. På Coronado besökte vi Burger Lounge. Det påminde lite om Burgermeister som jag och Veronica åt på i Amsterdam. Hamburgaren var delikat, väldigt matig och mättande med american cheddar, tomat, sallad, färsk lök (kunde även valt stekt lök) och dressing. Till detta beställde Cindy "½ and ½" som är hälften pommes, hälften lökringar. Nu snackar vi inte Burger King lökringar som är mosad friterad lök, utan detta var något av det godaste friterade tilltugget som jag någonsin ätit.
Måste säga att min värdfamilj är toppen. De tar med mig överallt och visar mig runt på alla dessa underbar smultronställen. Jag vill så gärna också ge dem något som tack för allt de har gett mig. Imorgon ska jag bjuda på sill från IKEA, det måste ju slå Burger Lounge, eller?

My first American Burger!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar