2011-09-11

Coronado

Idag har jag varit på Coronado som är en "ö" tillhörande San Diego. På denna ö spelades "Some like it hot" in med Marilyn Monroe. För övrigt var det så vackert att jag höll på att svimma. Det var verkligen väldigt avslappnat, lite som att komma till en semesterort. Tydligen är det också väldigt populärt att gifta sig här. Vi såg två bröllopsförberedelser. Det är väldigt svårt att förklara hur fint det var. Det enda jag kunde tänka på var att jag ville så gärna att min familj skulle komma hit och själva få se. Det fanns stugor/villor precis vid strandkanten till uthyrning. Dock så låg hyran på 3500-5000 dollar per dag...

Today I have been to Coronado which is an "island" belonging to San Diego. "Some Like It Hot" with Marilyn Monroe was filmed here. The island is so beautiful! It’s so relaxed here and it feels like you’re on vacation. Also it is very popular to get married here. We saw two wedding preparations. It's very difficult to explain how awesome it was. The only thing I could think of was that I wanted my family to be with me so they could see for themselves. There were cottages / villas right on the beachfront for rent. However, the rent was about 3500-5000 U.S. dollars per day...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar