2011-09-11

Greek Festival

Det är inte klokt vad mycket jag gör. Jag kan knappt fatta hur jag hinner med allt. Vem hinner vara jet-laggad när man kan ha kul? Dock känns det lite i kroppen att jag är en aning trött. Idag har vi varit på
  • Coronado
  • Downtown San Diego
  • ett annat ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette men det var liksom en lite "by" vid havet med en massa små unika affärer exempelvis fanns det affärer med enbart muggar, sockar, konst, kläder etc.
  • OCH på Grekisk Festival! Graces, dottern i familjen, kompis är andra generationen grek och skulle uppträda på the Greek Festival som anordnades av grekiska ortodoxa kyrkan. Det var uppträdanden, dans, mat, stånd med en massa pryttlar och ännu mer mat. Jag käkade gyros, spett, bakverk tills det kom ut ur öronen på mig. Värdfamiljen är verkligen toppen som tar med mig på alla dessa fantastiska aktiviteter.
The Greek Festival was awesome. Dance, music, food (a lot!) and great company. I bought one of those scarfs you tie round your waist when you do belly dance. Since I'm a professional belly dancer (after the bridal shower) I figured that it would be nice to have one of my own.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar