2011-11-16

Fler bilder från LA

I Korea Town, aka K-town för lunchbreak. Mötte upp Carolyns vän Tina, som jobbade på denna coola restaurang som serverade kyckling. Kanonbra för A.K och Carolyn (A.K äter inte biff och Carolyn är vegetarian). Maten lagades framför ögonen på oss. Turister som vi var, så satt vi helt förstelnade och bara tittade på den stora pannan medan den otroligt snälla och söta servitören rörde om i grytan för oss eftersom ingen av oss fattade hur vi skulle göra.Kodak Theatre, Hollywood!...and the academy award for BEST FAMILY goes to...FAMILJEN THULIN!!!!! "Oh, thank you, thank you. I want to thank my momma, dadda, older brah Koffe and my mailbox back in Partille." Jag vill tacka min mamma, min pappa, storebror Koffe och min brevlåda som bor hemma hos mig.
Jag och Kungen, Michael Jackson. R.I.P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar