2011-11-07

MIA

Ledsen att jag inte har skrivit så mycket och det jag har skrivit har inte tekniskt sett varit i skrivande form.
Orsaken är att jag håller på med Mid Terms, vilket tar tid.
Tack och lov så är jag färdig imorgon så då kanske jag kan skriva något roligt.

Det enda roliga som händer idag (förutom 3 inlämningar) är att jag ska köpa mig en kamera. Efter många års väntande så har jag tagit det mogna beslutet att köpa mig en riktig kamera. Det enda jag önskar är att jag hade köpte den tidigare så jag hade kunnat fota mer under min Amsterdam vistelse och när jag reste i somras. Men, men, det är lite därför jag köper en nu. Skapa minnen från USA. Det har gått 2 månader exakt idag sedan jag kom hit. Dock känns det som jag har varit här mycket längre. Det har hänt så otroligt mycket och jag har upplevt en massa. Dags att dokumentera det speciellt eftersom det kommer en hel del framöver. Ska åka till LA, till helgen och Thanksgiving ska spenderas i San Jose/San Fransisco. Sen under Winterbreak är det roadtrip för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar