2011-11-07

Senior Moment

Måste bara berätta något som hände mig nyss.
Jag duschade (wow!) och skulle sätta in linserna då jag inte hittade dem. Mina linser låg inte i linboxen. Jag kollade mig omkring och kom tillslut på den briljanta idén att titta i mina ögon.
Och mycket riktigt, där var de!

Jag har alltså sovit med linserna!
Första gången det händer.

Om vi spolar tillbaka bandet till morgonen när jag vaknade så gick jag upp och satte mig vid datorn, och tog på mig glasögonen för att se ordentligt (ironiskt), men det var något fel på mina glasögon, trodde jag för jag såg lite suddigt så jag putsade dem. Men det hjälpte inte (gissa varför!) sedan när jag gick omkring i lägenheten så måste allt varit mycket tydligare, men jag märkte inte det.

Hur glömsk och Mid Term påverkade är inte jag? Jag har inget minne av att jag inte tog ur linserna igår och dessutom kan jag inte se skillnad på om jag har linser i eller inte.
Vad är fel med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar