2011-12-13

Florence and the Machine

I lördags var vi på konsert för att fira att våra finals var över samt att Winterbreak började. Vi hade bokat biljetterna sedan länge och alla var extremt exalterade. Så överentusiastiska att 5/7 av oss somnade ett antal gånger under konserten. Inte en av mina stoltaste stunder, men till mitt försvar så var det väldigt bra musik och det var en skön atmosfär att jag var så bekväm att jag somnade. Jag har massvis med kort av mina vänner när de är helt förtrollade av musiken att de tuppade av.

Vi var där för att se Florence and the Machine, men det var även andra band som spelade som Death Cab for Cutie, the Naked and the Famous, en av snubbarna från Oasis samt en långhårig kille som skuttade runt på scen när han inte stagedive:ade. Mycket underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar