2012-01-16

2011 - a look back

Jag har inte haft tid (ja, faktiskt) att tänka över året som gått, men eftersom klockan nu är 03:34 am så surrar tankarna hejvilt. I Januari tog jag mitt pick och pack och flyttade till Amsterdam fram till Juni.
Under dessa månader reste jag inom Europa. Jag åkte till Bryssel, London och sedan till Prag. Resemål som jag kommer att minnas för livet, som jag vill desperat tillbaka till för att utforska mer.Efter ett underbart halvår åkte jag tillbaka till Sverige. Tillbaka till Göteborg men hann åka på semester till Falkenberg under midsommar, en visit till Lund, Malmö och Köpenhamn samt en lång weekend i Stockholm för att fixa mitt visum för USA.
Resterande av 2011 kommer senare. Borde sova nu, så jag gör ett kollage imorgon om jag hinner. Spoilers: Har rest till San Jose, San Francisco, New York City, Brooklyn, Long Island, LA och givetvis runt i San Diego och La Jolla...

Wow, jag har visst hunnit med mycket 2011. Hoppas 2012 kan toppa det (håller tummarna). Det enda jag vet är att jag kommer stanna i USA fram till Juni/Juli, eventuellt längre. Sedan hoppas jag på Korea innan jag kommer att avsluta mina studier i Lund.

Tips, klicka på bilderna så blir det lite tydligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar