2012-01-01

Gott Nytt År!

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i Nyår. Fullt av förväntningar som inte kommer att bli verkliga och en massa trubbel. Istället föredrar jag att fira nyår med en grupp av mina närmsta vänner över god mat och ett glas champagne eller två.

I år var det inte något undantag. Dagen spenderades på stranden, La Jolla Shore innan vi åkte till La Jolla Village Square för en enastående middag på Chipotle diskuterades diverse dataspel (AK och Jerry. Jae och jag var helt uppslukade i våra burritos eftersom vi inte hade ätit lunch). Sedan kaffe på Starbucks med Anais och Dariush medan vi diskuterade kvällens kommande evenemang på franska och engelska. Hem till campus för att byta om och sätta på ansiktet. Iväg traskade jag med 6 champagneflaskor (köp 6 få 30% rabatt) till the Lighthouse för att börja kvällens festiviteter. Kvällen var minnesvärd, kan jag säga. Vi fick besök av två svenska tjejer som jag känner på grund av inställda flyg från LAX och massor av telefonsamtal till diverse vänner från andra städer. Lekar, dans och mat innan vi alla somnade på campus med leende på läpparna.

Idag är det första dagen på 2012 och jag och Carolyn ska skriva post-it's med allt som vi vill åstadkomma under året. Ikväll ska vi ska käka middag ihop innan Jae, Jerry och AK drar till Las Vegas imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar