2012-01-17

Secret Santa och Julklappar

Min underbara lilla familj här i USA.
Ikväll delade vi ut julklappar till våra secret santa samt tog lite gruppbilder. tog 27 kort och bara 1 foto blev alla bra i. Dock har jag en massa underbara bilder när alla poserar hejvilt men kanske inget som man är stolt över. Jae visade sig vara min Secret Santa och jag fick en sock monkey med ett underbart kort från SanFran samt ett personligt brev. Jag blev så rörd.


Sedan fick jag en liten julklapp av Wendy. När jag besökte henne och hennes familj under Thanksgiving såg jag Mashimaro för första gången. en lite koreansk bunny som jag blev förälskad i. Wendy, den ängeln uppfattade min kärlek och gav mig sin Mashimaro till mig som julklapp och jag har aldrig varit lyckligare!


Har upptäckt att jag har en samling av gosedjur. Sedan jag kom hit har jag skaffat mig:
Yoshi Ottoke, Waddle, Ket, Chris Brown och nu min Sock Monkey och Mashimaro....
Måste komma på ett namn till min lilla apa. Har ju Bob hemma samt en ap-lunchväska. Jag gillar apor väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar