2012-01-13

Winter Quarter

Det har inte ens gått en vecka sedan Winter Quarter har startat och jag känner på mig redan nu att det kommer att bli en hektisk tid fram över. Kommer att försöka att skriva så många inlägg som jag hinner, men kan inte lova att det kommer att ske dagligen. Förhoppningsvis 2 inlägg i veckan minst.

Jag läser just nu 5 kurser, 16 poäng, vilket är 2 poäng och 2 fler kurse än förra quarter. Dock så är arbetsbelastningen tyngre och jag kommer att spendera väldigt mycket tid med arbete och läsande.

Annars är allt jättebra med mig, är lite smått orolig att jag håller på att bli sjuk dock eftersom många är sjuka nu och jag känner att min hals börjar klia, men har halstabletter, berocca och annat smått och gott från mamma så det kommer att lösa sig. Ska försöka sova mycket under helgen, när jag inte pluggar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar