2012-02-08

Upptagen

Ska försöka att uppdatera så mycket jag kan, men eftersom jag har midterms så kan det bli en aning svårt.
Ha tålamod.
Återkommer så fort jag är klar.

Hade en presentation idag i min Culture Studies kurs.
Var en aning nervös eftersom detta är min värst kurs på grund av att jag oftast inte har någon som helst aning om vad min professor pratar om eller vad jag läser.
Mitt engelska vokabulär är rikt, men inte fulländat.
Det hjälper inte att alla ord som jag inte kan används hela tiden.
Dock gick det förvånansvärt bra och lockade till och med fram skratt hos min publik samt nyfikenhet för Sverige och jag pratade länge och väl om Public Service kanalerna SVT samt SR.
Nu har jag bara:
  • Formal Analysis tills imorgon.
  • Uppsats i min Cultural Studies kurs.
  • Uppgift 3 i Vis 60
  • Midterm prov i VIS 60.
  • Studiebesök i Cultural Studies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar