2013-03-12

Förberedelser för Korea

med underbar kvalité av min mobil. av någon anledning så blir alla mina bilder som jag laddar upp från mobilen väldigt pixlade och icke-bra för det mänskliga ögat. 

jag förbereder mig på det sätt som jag är bäst på, att skriva listor. en stor oorganiserad lista som sedan följs av mindre oorganiserade listor som har kategorier som att göra, köpa, sights, cafés, restaurants, vegan/vegetariskt, fota, filma, sports etc.

jag har en del saker att göra i en månad, det är nästan så att jag känner mig lite stressad (skojar, känner mig mer zen än normalt vilket borde vara rekord i zen), jag har planerat in allt i minsta detalj att ta bara ha semester och ta dagarna som de kommer och det låta de olika aktiviteterna bero på väder, vind, humör och vänner.
vill Sunny följa med på roller derby? då tar vi det när det passar henne. 
köpa kamera med Wonil? passar bäst den dagen han kan. 
åka till sjukhuset och käka med Geebum? när han inte har tenta.
spa med Jieun? på lördag eller söndag blir det nog då.

det enda jag hoppas på är att jag får en trevlig resa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar