2013-04-05

1st Shop Coffee Prince

Idag var en av det lyckligaste momenten i mitt liv. Jag var inne i en butik när Jieun ringde för att se när jag var ledig så vi kunde ses. Eftersom musiken var så hög i butiken gick jag ut och spatserade omkring i Hongdae, pratandes med Jieun. Jag svängde till höger och gick upp på en gatan och förmodligen spräckte trumhinnan på henne när jag utbrast "OMG, I'M OUTSIDE THE COFFEE PRINCE SHOP!!!!!!!!!!!" För er som inte vet så är detta en känt koreanskt drama som jag ÄLSKAR!!!! Jag vet inte hur många gånger jag har sett den och ville så gärna besöka caféet och när jag fick höra att det var numera inte var öppet och att dessutom ägaren var inblandad i någon skandal. Men idag hade jag ingen tanke på serien eftersom jag var helt uppslukad i Hongdae och pratade ju med Jieun. Jag höll på att svimma av av lycka eftersom jag av ren slump hade gått rakt förbi. Jag har tidigare hört att det ska vara ganska svårt att hitta.

Bilder från Google.

Här är bilder på en lycklig drama fantast!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar