2013-04-04

Här bor jag och jag gillar Ewah Womens University

Jag ska ta kort på mitt lilla kryp in snart, ska bara få tid. Dock kan jag börja med att visa vad jag åt till frukost idag. Intressant, va?
Det ingår ris, kimchi, kaffe, torkat sjögräs, bröd, sylt, te etc i login (hur stavas det? jag menar loschín, så uttalar jag det men kommer inte på hur det stavas).

 Jag bor i en lite trevlig byggnad som har ett tak (konstigt va?) och jag gick upp för lite luft och fotade utsikten.
 

Sedan traskade jag ut för nästa kopp kaffe och mötte på Jonte som har bott i Korea i 7 år. Vi besökte Ewha Womans University med våra is-americanos.



Jag gillade verkligen ytan. Det var soligt och jag hade inte mer än t-shirt och skjorta på mig. Solen värmde gott och vi satt och snackade i några timmar innan vi begav oss på shopping runda i området runt om. Eftersom Ewah är ett Universitet för kvinnor och internationella studenter finns det en hel del shopping omkring. Vilket jag uppskattade

1 kommentar: